2 תשובות
כל אחת לוקחת מחירים שונים
וזה תלוי אם את רוצה בנייה בגל או באקריל
ובנייה ראשונה היא תמיד יקרה יותר מהמילוי
בכל מקרה שלי לוקחת לבנייה חדשה 250 (בנייה בגל)
ומילוי 150 שקל
והלק גל כולל במילוי
וגם בבנייה הראשונה כמובן