2 תשובות
כל אחת לוקחת מחירים שונים
וזה תלוי אם את רוצה בנייה בגל או באקריל
ובנייה ראשונה היא תמיד יקרה יותר מהמילוי
בכל מקרה שלי לוקחת לבנייה חדשה 250 (בנייה בגל)
ומילוי 150 שקל
וזה תלוי אם את רוצה בנייה בגל או באקריל
ובנייה ראשונה היא תמיד יקרה יותר מהמילוי
בכל מקרה שלי לוקחת לבנייה חדשה 250 (בנייה בגל)
ומילוי 150 שקל
והלק גל כולל במילוי
וגם בבנייה הראשונה כמובן
וגם בבנייה הראשונה כמובן
באותו הנושא: