11 תשובות
לק ג'ל בתכלס 100 תלוי במי שעושה
שואל השאלה:
כולל בנייה 100 שח?
אנונימית
האא בנייה לא חושבת
עם בנייה זה אמור לעלות בערך 200-250 אולי אפילו יותר תלוי ממש אצל מי את עושה
לי לקחו 250
שואל השאלה:
וכמה זמן זה נשמר ?
אנונימית
אני עשיתי ב220 פעם ראשונה וכל מילוי 130
אנונימית
שואל השאלה:
וסתם לדוגמה אם אני רוצה לעשות בנייה חד פעמי אני יכולה להוריד את זה לבד?
אנונימית
בערך 200 אמא שלי בונת ציפורניים
כל עוד את שומרת ולא משייפת או כוססת זה ישמר משהו כמו חודש ו... אני עושה כל 3 שבועות מילוי והיא לוקחת לי 120
ובנייה חד פעמי זה הדבקה, זה נשמר למשהו כמו 3 ימים, לי אישית יום זה לא נשמר ,פחות מומלץ