6 תשובות
בטח כי את תמיד רצית יחס מאחיך הגדול
אז רצית להרגיש את זה ואהבת את התחושה
וזה ממש בסדר
טוב שהוא לא מתייחס אליך אחרת. איתו סוויט אלבמה
שואל השאלה:
אני מתאהבת גם באנשים שמתייחסים אלי כמו אל בת (אין לי אבא כאילו אף פעם לא פגשתי את אבא שלי ואני לא יודעת איך הוא נראה וכל זה)
אנונימית