התחברות הרשמה

זה בסדר שאני מתאהבת בבנים שלא מגיל שלי

וגדולים ממבני כאילו יש בגיל שלי בנים יפים אבל תאמת אני לא מתחברת אני מעדיפה כאלה שבני 25 27 וכו.. נכון לעכשיו לגיל שלי זה יותר מדי אבל כשאני יהיה בת 20 הבדל של 5 שנים או 7 או 9 זה בסדר?
21 ביולי 2020, 14:03
גילמבוגריםהתאהבות    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
זה מחלת נפש שאני בת 16 ולא מתאהבת בבני גילי? נגיד מגילאי 23-39 וואי 39 זה נדיר אבל זה השיא כאילו
מוזר שאני מתאהבת רק בבנים שגדולים ממני?אני לא יכולה לראות את עצמי עם בן בגילי
זה מוזר שאני מתאהבת בבן אדם ואז מתאהבת ביופי שלו?
אני מתאהבת בבנים שקטנים ממני, זה בסדר?
יש מישהו שאני ממש אוהבת אני בת 14 והוא בן 12 זה הפרש בסדר בגיל?
למה אני מתאהבת בכל בן שני שאני נמשכת אליו והשיחה זורמת ואיך לעזעזל מפסיקים עם זה?
אוף למה כל בן שאני מתאהבת בו אני בסוף מגלה או שהוא הומו או שהוא בי ( שזה עוד בסדר) גם לכן זה קורה?
יש לי תקופות שאני מתאהבת בכל מי שזז וכל סדרה, סרט, ראיון, קליפ וכו' שאני רואה אני מתאהבת בסלב לא משנה אם הוא בן או בת
תגידו זה נראלכם נורמלי שאני תמיד מתאהבת בבנים שממש נמוכים ממני?
זה הגיוני שאני מתאהבת רק בבנים שיותר גדולים ממני?.
תגידו איך זה שכמעט כל בן שאני מדברת איתו יוצא שאני מתאהבת בו?