6 תשובות
אבא שלי היה אונס אותי באופן קבוע בילדות, כשהגעתי לבית חולים פסיכיאטרי בגלל פוסט טראומה הצוות שם לא האמין לי ושלח אותי הביתה כי אני לא חולה מספיק.
מאיפה אני יודע זה רק את יודעת
אנונימי
מישהו שבכלל לא היה לרמה שלי היה מאוהב בי ולא היה לי נעים לא לתת לו צאנס אז נתנתי. הוא שיחק בי, שבר לי את הלב, בגד והרס אותי פיזית ונפשית
הןא בזבז לי שנה וחצי מהחיים שהיו יכולים להיות מדהימים והכל קרס בגללו. אבל עכשיו אני במקום יותר טוב עם חבר מדהים והוא נשאר בלי חברים ומכוער .. karma
הןא בזבז לי שנה וחצי מהחיים שהיו יכולים להיות מדהימים והכל קרס בגללו. אבל עכשיו אני במקום יותר טוב עם חבר מדהים והוא נשאר בלי חברים ומכוער .. karma
שואל השאלה:
וואי אני באמת מצטערת בשבילך זה לא מגיע לאף אחד
וואי אני באמת מצטערת בשבילך זה לא מגיע לאף אחד
שואל השאלה:
^הפרינסוסש שמחה בשבילך שהצלחת לעבור הלאה❤
^הפרינסוסש שמחה בשבילך שהצלחת לעבור הלאה❤
עברתי פגיעה מינית עם אח שלי יותר מחמש שנים שציינו היינו תמימים כי זה היה בילדות ושמנו את זה כבוד בינינו עד שהיה לי מדי קשה וסיפרתי לחברה הכי טובה ובת דודה שהיא סיפרה לאמא שלה ואמא שלה לאמא שלי, ואז הכל הסתבך לאח שלי פתחו תיק במשטרה להמתנה אם הוא לא ילך לטיפול והוא כן הלך אחרי איזה חודש גם אני הלכתי והיה לי ממש קשה לא היה לי אמון באנשים בשיט ובמיוחד למבוגרים ולא רציתי להתפתח אליה בסופו של דבר היא יצאה לחופשה לידה ועכשיו יש לי מישי אחרת שאני יותר מדברת איתה,
לפני שלוש שבועות אח שלי התחיל לשתות מלא האלכוהול ולעשות סמים וממש דאגתי(אותו אח) אני עכשיו בת16 דרך אגב, בכל מקרה פניתי אליו ושאלתי למה הוא כל הזמן עם עיניים אדומות כשאתה חוזר הביתה? והוא סיפר לי שהוא הבין שהוא עשה טעות והוא דואג לי והוא יודע שזה עשה לשתיינו פוסטראומה ושזה גרם לדברים לטווח ארוך והוא ממש מפחד שזה לא עשה לי כלום, והלב שלי ממש נשבר בסופו של דבר הסברתי לו שהכל בסדר, אני כן פוגעת בעצמי אני כל בדיכאון אני כן כל הזמן אובדנית, אבל אני אוהבת אותו וממש רציתי שהוא לא יתדרדר ולא ידאג לי, בכל מקרה זה סיפורי><
לפני שלוש שבועות אח שלי התחיל לשתות מלא האלכוהול ולעשות סמים וממש דאגתי(אותו אח) אני עכשיו בת16 דרך אגב, בכל מקרה פניתי אליו ושאלתי למה הוא כל הזמן עם עיניים אדומות כשאתה חוזר הביתה? והוא סיפר לי שהוא הבין שהוא עשה טעות והוא דואג לי והוא יודע שזה עשה לשתיינו פוסטראומה ושזה גרם לדברים לטווח ארוך והוא ממש מפחד שזה לא עשה לי כלום, והלב שלי ממש נשבר בסופו של דבר הסברתי לו שהכל בסדר, אני כן פוגעת בעצמי אני כל בדיכאון אני כן כל הזמן אובדנית, אבל אני אוהבת אותו וממש רציתי שהוא לא יתדרדר ולא ידאג לי, בכל מקרה זה סיפורי><
אנונימית
באותו הנושא: