5 תשובות
שואל השאלה:
כי אין לי גז פלפל ואני צריכה לצאת היום
כי אין לי גז פלפל ואני צריכה לצאת היום
אנונימית
שואל השאלה:
כמובן זה רק בשביל הגנה עצמית
אני מקווה שאני לא אצטרך אותה בכלל
כמובן זה רק בשביל הגנה עצמית
אני מקווה שאני לא אצטרך אותה בכלל
אנונימית
אסור להסתובב עם סכין.
קחי גז פלפל.
מה שיקרה לך ברגע שתוציאי עליהם סכין בגלל שאת לא מאומנת בלוחמת סכין הם פשוט יחטפו לך אותה ויוכלו להשתמש בה נגדך.
תקני גז פלפל, אפשר להכנס איתו לקניונים והכל.
קחי גז פלפל.
מה שיקרה לך ברגע שתוציאי עליהם סכין בגלל שאת לא מאומנת בלוחמת סכין הם פשוט יחטפו לך אותה ויוכלו להשתמש בה נגדך.
תקני גז פלפל, אפשר להכנס איתו לקניונים והכל.
כן.
אבל כמובן השימוש בה חייב להיות אך ורק מתוך הגנה עצמית.
אבל כמובן השימוש בה חייב להיות אך ורק מתוך הגנה עצמית.
כן תקחי גם גז פלפל או גז מדמיע
באותו הנושא: