4 תשובות
לכי ליומולדת של חברה שלך. את לא באה לשם בגלל הילדים האחרים את באה לשם בשביל החברה שלך ואם הילדה שמתעבת אותך נמצאת שם פשוט תשמרי מרחק, אבל לכי ליום הולדת בשביל לכבד את חברה שלך
תתרחקי ממנה
תיצמדי לאנשים טובים
תיצמדי לאנשים טובים
ל.ה.י.ות צ.ב.ו.ע.ה אם היא מתקרבת אליך
כלום. את לא באה בשבילה, את באה בשביל החברה.
תסבלי אותה לכמה שעות, תשמחי את חברה שלך, ותלכי הביתה. זהו.
תסבלי אותה לכמה שעות, תשמחי את חברה שלך, ותלכי הביתה. זהו.
באותו הנושא: