2 תשובות
הכל בסדר
אם את פוחדת תעשי בדיקת קורונה
כבר הייתי אז זה לא משנה כי גם אם הייתי הולכת אז היה סיכוי שנחשפת אז כבר היה עדיף להישאר ולהנות וזהו