6 תשובות
בשם שלהם
אהה את אוהבת את אחים שלך
אז אממ אולי אח איזה אח (אוי נו זה מטומטם)
אני קוראת לגדול מבניהם אחי הקטן
ולקטן יותר טותו כי זה שם חיבה שהמצאנו
פשוט זרמי עם זה, לא קריטי
שואל השאלה:
לא לא זה יפה !!
*השם שלו* לא לענות
אולי? או שזה חרוש מידי
____(השם שלו) אח שלי