6 תשובות
בשם שלהם
אהה את אוהבת את אחים שלך
אז אממ אולי אח איזה אח (אוי נו זה מטומטם)
אז אממ אולי אח איזה אח (אוי נו זה מטומטם)
אני קוראת לגדול מבניהם אחי הקטן
ולקטן יותר טותו כי זה שם חיבה שהמצאנו
פשוט זרמי עם זה, לא קריטי
ולקטן יותר טותו כי זה שם חיבה שהמצאנו
פשוט זרמי עם זה, לא קריטי
שואל השאלה:
לא לא זה יפה !!
לא לא זה יפה !!
*השם שלו* לא לענות
אולי? או שזה חרוש מידי
אולי? או שזה חרוש מידי
____(השם שלו) אח שלי
באותו הנושא: