14 תשובות
לא. זה כמו לקרוא לשלושה אחים שנמצאים בעודף משקל "שלישיית הפרות" או "שלישיית הדבות". סביר להניח שאתה לא תעשה את זה, כי אתה יודע שזה פוגעני. "גמד" הוא כינוי גנאי, והוא יכול להעליב ולפגוע באדם שקוראים לו ככה. זה בהחלט יכול לפגוע בביטחון העצמי.
^כן מי הם?
גם אני לא יודעת
גם אני לא יודעת
עזבי קאמפ רוק לא ראיתם האחים גונאס?
כנראה אנשים שנולדו אחרי 2006
כנראה אנשים שנולדו אחרי 2006
כן בצחוק..
לי ולאחותי יש אותו שם חיבה...
לי ולאחותי יש אותו שם חיבה...
מי הם?
לא
ואתם רציניים שאתם לא יודעים מי הם?
בטוח שמעתם את השיר sucker
ואתם רציניים שאתם לא יודעים מי הם?
בטוח שמעתם את השיר sucker
כן
אמאלה מצבכם קשה קאמפ רוק זה סרט , האחים גונאס זה סדרה והשירים שלהם מושלמים אולי אתם מכירים את השירים האחרונים שיצאו..
לא, למה?
הם שרים מושלם ואני חולה עליהם למה ככה???
הם שרים מושלם ואני חולה עליהם למה ככה???
למה ככה
וואי אני ממש אוהבת אותם
וואי אני ממש אוהבת אותם
זה על הספקטרום
לא ולא
לא ראיתם קאמפ רוק ? לא מכירים את השירים שלהם ?
לא ראיתם קאמפ רוק ? לא מכירים את השירים שלהם ?