5 תשובות
הגוף מקבל כוויה מהשמש, האדום זה שריפה, יש פעמים שנהיה שלפוחיות על העור.
שואל השאלה:
אבל למה זה קורה
אבל למה זה קורה
כי את חשופה לקרני שמש חזקות.
שואל השאלה:
מה הקרינה עושה לעור?
אל תדברו בגדול, אני רוצה לדעת איך זה קורה מבחינה ביולוגית ולא "העור נשרף, זהו"
מה הקרינה עושה לעור?
אל תדברו בגדול, אני רוצה לדעת איך זה קורה מבחינה ביולוגית ולא "העור נשרף, זהו"
שומעת צר לי לבאס אותך, אבל אנחנו לא רופאים.
תקראי בגוגל
תקראי בגוגל
באותו הנושא: