6 תשובות
קרח/אלוורה או פשוט זמן
אבל בעיניי זה יפה
מדוע להעלים את זה זה יפה רצח
אנונימית
שואל השאלה:
אני גבר ולא אני נראה כמו עגבנייה
אנונימי
זה גם יפה לבנים, אבל אם אתה לא אוהב תנסה עם אלוורה זה ניראלי יעלים את הזה שזה שורף לך, זה יעבור לך עוד איזה יומיים זה יתקלף או שזה יהפוך פשוט לשיזוף
אנונימית
**להעלים
1. תשטוף את הפנים באזור שנשרפת
2. תיקח קוביות קרח תעטוף אותן בנייר ותשים על הכוויה
3. תשים אלוורה
4. תשתה!
מקווה שעזרתי :)
אל תשים קרח במגע ישיר על עור הפנים בחיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שים מגבת פנים עם מים פושרים על הפנים לכמה זמן שבא לך, עד שהעור נרגע קצת ותקנה קרם הגנה ללא אוקסיבנזון (תבדוק שאין במרכיבים שלו bp-3, benzophenone-3 או oxybenzone שהם שמות נרדפים לאוקסיבנזון) ושים אותו ותחדש כל שעתיים