14 תשובות
הכל בסדר, דבר ראשון תזכרי שדברים כאלה קורים לפעמים ואין מה לעשות. תנסי לחשוב על הצד החיובי ותדעי שאני וכולם תמיד פה בשבילך
שואל השאלה:
אני רוצה את אבא):
אני רוצה את אבא):
אנונימית
אני כמעט באותו המצב, כרגע אני מדחיקה כל דבר שקשור אבל כבר הגעתי לשלב שאני בוכה בלי סוף... :(
את מוזמנת לפרוק בפרטי 3>
את מוזמנת לפרוק בפרטי 3>
שואל השאלה:
אבל הוא לא אוהב את אמא
אבל הוא לא אוהב את אמא
אנונימית
תיזכרי שהם עדיין אוהבים אותך וזה לא קשור אלייך, זה לא אומר דבר רע, יכול ליהיות שזה יביא יותר שקט נפשי ויקל על כולם
ההורים שלי רבים בלי סוף במרפסת (כאילו שהחדר שלי לא צמוד לשם) ואני לא מפסיקה לבכות.
הטיפ היחיד שלי כרגע אלייך הוא לנסות להשלים עם המצב, עם כמה שזה קשה, זו המציאות.
אני כל כך מצטערת בשבילך 3>
הטיפ היחיד שלי כרגע אלייך הוא לנסות להשלים עם המצב, עם כמה שזה קשה, זו המציאות.
אני כל כך מצטערת בשבילך 3>
ווישים בגנשין
אם את/ה רוצה את/ה יכול/ה לבוא לפרטי
הרבה יותר טוב מהורים ששונאים זה את זה.
ההורים שלי גם גרושים.. אני מבין זה קשה אבל זה שווה את זה
אין יותר מריבות לידך ולא יהיה לך קשה עם כל ה שקורה מסביב..
ותסתכלי על זה מהצד החיובי
2 בתים
2 מתנות יום הולדת
יהיה בסדר , אני כאן בפרטי אם את צריכה עזרה או משהו לגבי זה ❤
אין יותר מריבות לידך ולא יהיה לך קשה עם כל ה שקורה מסביב..
ותסתכלי על זה מהצד החיובי
2 בתים
2 מתנות יום הולדת
יהיה בסדר , אני כאן בפרטי אם את צריכה עזרה או משהו לגבי זה ❤
ההורים שלי כבר התגרשו והם כל הזמן רבים זה פשוט סיוט
היי, בתור ילד להורים גרושים אני תמיד מצטער לשמוע על עוד זוג שלא הצליח. במיוחד אם יש ילדים, שעומדים לחוות את החוויה הכואבת הזו. אני רוצה שלא משנה כמה קשה החוויה, תמיד תזכרי את הדברים הבאים.
א. כנראה הגירושין ייגרמו רק טוב בסופו של דבר, הורים גרושים זה מצב יותר טוב מהורים שנאלצים לנהל משפחה תוך כדי מריבות.
ב. לא משנה כמה קשה החוויה, היא תעבור בסוף, בסוף החיים שלך ימשיכו, תנסי להתמקד בדברים שמשמחים אותך ולנסות כמה שאפשר לתת להורים לנהל את זה עד שיש הסכם מסודר בניהם, ואז לנסות כמה שיותר להסתגל לסיטואציה, זה נראה לי הדרך שתגרום הכי קצת כאב.
ג. תשתפי מישהו, את תמיד יכולה לשתף מישהו בסטיפס (גם אותי אם את מעוניינת), זה כן יעזור, אבל הרבה פחות מאם תדברי עם איש מקצוע כמו יועצ/ת בית ספר או עובד/ת סוציאלי/ת. שההורים שלי התגרשו לא שיתפתי אף אחד ובמבט לאחור זו בין ההחלטות הגרועות בחיים שלי, בבקשה אל תעשי את אותה הטעות.
אם את מעוניינת את יכולה לפנות אליי מתי שאת רוצה ואני אנסה להיות ולתמוך כמה שאוכל.
מקווה שתעברי את זה בקלות ובלי יותר מדי כאב.
מישהו שחושב שהוא מבין אותך, ומשתתף בכאבך.
א. כנראה הגירושין ייגרמו רק טוב בסופו של דבר, הורים גרושים זה מצב יותר טוב מהורים שנאלצים לנהל משפחה תוך כדי מריבות.
ב. לא משנה כמה קשה החוויה, היא תעבור בסוף, בסוף החיים שלך ימשיכו, תנסי להתמקד בדברים שמשמחים אותך ולנסות כמה שאפשר לתת להורים לנהל את זה עד שיש הסכם מסודר בניהם, ואז לנסות כמה שיותר להסתגל לסיטואציה, זה נראה לי הדרך שתגרום הכי קצת כאב.
ג. תשתפי מישהו, את תמיד יכולה לשתף מישהו בסטיפס (גם אותי אם את מעוניינת), זה כן יעזור, אבל הרבה פחות מאם תדברי עם איש מקצוע כמו יועצ/ת בית ספר או עובד/ת סוציאלי/ת. שההורים שלי התגרשו לא שיתפתי אף אחד ובמבט לאחור זו בין ההחלטות הגרועות בחיים שלי, בבקשה אל תעשי את אותה הטעות.
אם את מעוניינת את יכולה לפנות אליי מתי שאת רוצה ואני אנסה להיות ולתמוך כמה שאוכל.
מקווה שתעברי את זה בקלות ובלי יותר מדי כאב.
מישהו שחושב שהוא מבין אותך, ומשתתף בכאבך.
שואל השאלה:
הם כבר חזרו הם רוצים שוב להתגרש
הם כבר חזרו הם רוצים שוב להתגרש
אנונימית
הכל יהיה בסדר אל תדאגי❤
אני רק רוצה שתזכרי ששניהם ההורים שלך ואת ממש לא צריכה לבחור צד
ואל תתני לזה שהורה אחד מדבר על ההורה השני בניסיון שתישארי אצלו ישפיע על איפה שתהיי
אני רק רוצה שתזכרי ששניהם ההורים שלך ואת ממש לא צריכה לבחור צד
ואל תתני לזה שהורה אחד מדבר על ההורה השני בניסיון שתישארי אצלו ישפיע על איפה שתהיי
באותו הנושא: