8 תשובות
אם אתה מנצל אותם נכון ואתה באמת אדם אחד שחי על הסכום הזה בחודש אז כן
יעני לבזבז בחודש?
זה באמת תלוי באיזו רמת חיים אתה חי. יש משפחות חרדיות שחיות על פחות מזה, זה קשה אבל מסתדרים. פשוט צריך לקצץ משמעותית מאיכות החיים
זה יותר מדי לבזבז אם לזה התכוונת
שואל השאלה:
כן לבזבז
אנונימי
^זה מלא
שואל השאלה:
^
4800 זה גם טוב נכון?
אנונימי
מתוך כמה?
ממשכורת של 50,000 בחודש זה מעולה
ממשכורת של 10,000 פחות.