17 תשובות
אב
לא שמח בכלל
לא שמח בכלל
ינואר
נראה לי שכן?
נראה לי שכן?
פברואר
אין יותר שמח ממני על כך שנולדתי בדצמבר
ספטמבר וכן
ספטמבר, וכן
חודש יוני
קצת מפריע לי כי נולדתי בסוף יוני אז זה בחופש וחברות שלי סוג של מתעלמות מזה כי זה תחילת החופש והרוב טסים אז זה לא כיף
קצת מפריע לי כי נולדתי בסוף יוני אז זה בחופש וחברות שלי סוג של מתעלמות מזה כי זה תחילת החופש והרוב טסים אז זה לא כיף
ספטמבר ושמחה מאודד
יוני
בסדר עם זה
בסדר עם זה
אוקטובר ואני סבבה עם זה פשוט זה אחרי החופש ואי אפשר לעבוד בחלק מהמקומות אז זה די מבאס אבל בסדר
אפריל ו(כן?) לא כל כך אכפת לי...
אוגוסט כן אני שמחה
יולי
אני אוהבת שאני אריה אז לא אכפת לי
אני אוהבת שאני אריה אז לא אכפת לי
מאי, נראה לי שזה בסדר..
בחודש יוני
וכן, למה לא
וכן, למה לא
מרץ
לא יודעת
לא יודעת
מאי.
נראה לי שכן..?
נראה לי שכן..?