17 תשובות
אב
לא שמח בכלל
ינואר
נראה לי שכן?
פברואר
אין יותר שמח ממני על כך שנולדתי בדצמבר
ספטמבר וכן
חודש יוני
קצת מפריע לי כי נולדתי בסוף יוני אז זה בחופש וחברות שלי סוג של מתעלמות מזה כי זה תחילת החופש והרוב טסים אז זה לא כיף
ספטמבר ושמחה מאודד
אוקטובר ואני סבבה עם זה פשוט זה אחרי החופש ואי אפשר לעבוד בחלק מהמקומות אז זה די מבאס אבל בסדר
אפריל ו(כן?) לא כל כך אכפת לי...
אוגוסט כן אני שמחה
יולי
אני אוהבת שאני אריה אז לא אכפת לי
מאי, נראה לי שזה בסדר..
בחודש יוני
וכן, למה לא
מרץ
לא יודעת
{zZ
מאי.
נראה לי שכן..?