4 תשובות
להתחיל לדבר עם אחרים
לבלות עם אחרים
לבלות עם אחרים
תנסי לחפש את האנשים שאת מרגישה בנוח איתם ולפתח ביטחון עצמי
להיות ביישנית זה לא בהכרח דבר רע,
אבל אם את רוצה להתחבר ליותר אנשים פשוט תנסי למצוא מכנים משותפים שלך איתם, ותתחברי אוטומטי או מחברים משותפים.
אבל אם את רוצה להתחבר ליותר אנשים פשוט תנסי למצוא מכנים משותפים שלך איתם, ותתחברי אוטומטי או מחברים משותפים.
שואל השאלה:
כן אבל אני לא מדברת על מקריפ כאלה כאילו נגיד אם באים דודים שלי אן משהו אני נהיית ביישנית ברמות ובקושי מצליחה לדבר גם כי אני לא יודעת מה אז איך להפתח יותר
כן אבל אני לא מדברת על מקריפ כאלה כאילו נגיד אם באים דודים שלי אן משהו אני נהיית ביישנית ברמות ובקושי מצליחה לדבר גם כי אני לא יודעת מה אז איך להפתח יותר
אנונימית
באותו הנושא: