3 תשובות
העדשה אני חושבת
לאמא שלי הייתה עדשה שהאיכות הייתה סבירה ואז היא קנתה עדשה יותר טובה אז האיכות היתה ממש טובה
לאמא שלי הייתה עדשה שהאיכות הייתה סבירה ואז היא קנתה עדשה יותר טובה אז האיכות היתה ממש טובה
העדשה
אנונימית
גם וגם
באותו הנושא: