4 תשובות
כן
בכללי כיתה ט זה די מבוא, יש שם את הדברים הכי קלים ולרובם חוזרים אחר כך ומרחיבים יותר בשביל הבגרות
כן
שום קשר בין החומר בחטיבה לחומר בתיכון
אבל קחי בחשבון שפיזיקה זה לא מקצוע קל, הוא דורש המון הבנה ותרגול, והמון מתמטיקה.