3 תשובות
בוקר טוב,
אני מאמינה כי זה בגלל שבכיתה א ו-ב רוצים לעבוד איתנו קודם על העברית, כתיבה והבנת הנקרא ולכן רק אחרי שמלמדים את זה הם מתחילים ללמד אנגלית בכיתה ג
אני מאמינה כי זה בגלל שבכיתה א ו-ב רוצים לעבוד איתנו קודם על העברית, כתיבה והבנת הנקרא ולכן רק אחרי שמלמדים את זה הם מתחילים ללמד אנגלית בכיתה ג
אותי לימדו מ ב
כי קודם רוצים ללמד אותנו עברית
באותו הנושא: