7 תשובות
אופציה ראשונה
הראשון
הראשון
ספגטייייי
שואל השאלה:
ימלחיציםם טעמתם את האופציה השניה בכלל חחח?
ימלחיציםם טעמתם את האופציה השניה בכלל חחח?
אנונימית
שואל השאלה:
קארי זה משחה כזאת חריפה שעשויה ממיקס של מלא תבלינים וזה ממש טעים ביחד עם קרם קוקוס תנסו:)
קארי זה משחה כזאת חריפה שעשויה ממיקס של מלא תבלינים וזה ממש טעים ביחד עם קרם קוקוס תנסו:)
אנונימית
שואל השאלה:
בסוף אני מכינה קציצות ברוטב אדום ונראה כבר עם מה אוכל בצד
בסוף אני מכינה קציצות ברוטב אדום ונראה כבר עם מה אוכל בצד
אנונימית
באותו הנושא: