4 תשובות
תבקשי לא להשקל כי את לא מרגישה עם זה בנוח
הם לא יכולים להכריח אותך
את יכולה לבקש גם פתק מאמא שכתוב בו שהיא מאשרת לך לא לקחת חלק
תנסי להגיד תירוץ כמו "אני חולה" או משהו בסגנון
לפני איזה חודש נשקלתי וזה לא עד כדי כך נורא גם זה בחדר בנפרד
זה חלק מהבדיקה, עושים את זה לכולם, זה רק את והאחות אין עוד אנשים אחרים בחדר