7 תשובות
כן, גם אני מרגישה ככה לפעמים
זה די מובן מאליו שתהיה לך הרגשה כזאת אם את מרעיבה את עצמך...
כמובן.
התגובות שאני רואה פה מפחידות אותי.
אבל תכנית גם בחודש וחצי שהייתי בדיכאון ולא יצאתי מהחדר, אני זוכרת שכשהיו לי סחרחורות פשוט הייתי הולכת לישון.
(אני לא לא אכלתי לחודש וחצי, פשוט הייתי יוצאת מהחדר בסביבות 2-4 בבוקר לאכול)
כן בעיקר כשקמים או כשאני עולה מדרגות או משהו כזה
כן כי הגוף לא מקבל אנרגיה מהמזון