7 תשובות
כן, כי 1200 קלוריות זה כמות לפעוט והיא לא תחזיק מעמד הרבה זמן ככה. באיזשהו שלב הגוף שלה פשוט יסמן שהוא צריך יותר וגם הנפש לא מסוגלת בלי אוכל כל הזמן
תלוי כמה היא אכלה לפני וכמה קלוריות הגוף שלך שורף ביום במנוחה מוחלטת.
אם כמות הקלוריות שהגוף שלה שורף קטן מ1200 והיא תאכל 1200, היא תעלה במשקל.
כשהיה מוריד יותר ויותר במשקל, הגוף שורף פחות קלוריות כי להתקיים כי הגוף שלה קטן יותר. ואם בהתחלה היא הייתה צריכה לאכול נגיד 1500 קלוריות כדי לרדת במשקל, כי הגוף שלה היה גדול יותר, ואחרי שהיא ירדה במשקל הגוף שלה שורף נגיד 1100 קלוריות כי הגוף שלנ קטן יותר, היא תעלה במשקל
.
שואל השאלה:
1200 זו כמות לדיאטה, לא התכוונתי שעכשיו היא אוכלת את זה.
התכוונתי אם היא תאכל עכשיו אחרי שהיא ירדה במשקל בגלל שהיא אכלה רק פעמיים ביום
תודה לכל מי שענה (:
ערכתי את התשובה^
תלוי במבנה הגוף שלה
וגם היא עבדה על זה קשה שחבל שהיא תכניס פתאום כזאת כמות ברגע
זה לא יעשה לך טוב מבחחנה בריאותית
זה יכביד ויקשה עליה
לא. היא תגיע לאנטרקסיה מהר