8 תשובות
כל הכבוד לך! גאים בך!
טוב שלך❤❤
אנונימית
כל הכבוד אהובה! גאה בך בטירוףף ואם את צריכה משהו תמיד תכתבי לי אני חסרת חיים שכל הזמן בסטיפס אז רוב הסיכויים שאני אהיה זמינה :-) 3>
שואל השאלה:
^^ מחקתי רשתות חברתיות בשביל עצמי ואך ורק בשביל עצמי.. רק רציתי לשמוע שגאים בי מאחר שאין לי חברים שיגידו את זה או משפחה שיעניין אותם
אנונימית
שואל השאלה:
אין לכם מושג כמה התשובות שלכם חשובה לי, תודה רבה3>
אנונימית
זה מדהים!! כל הכבוד
בטח שזה טוב וכן ממש גאים בך!!
היי , נעים להכיר !!!
אני מצטערת ככ לשמוע עלמה שאת עוברת כרגע,- ואם את צריכה תמיכה כלשהיא אני תמיד זמינה 3>
אל תפגעי בעצמך זו לא הדרך,אם כל הקושי , חבל שתסבלי זה לא מגיע לך ❤