22 תשובות
אני לא מבין מה קשור שיוויון תסביר בבקשה
צריך להעלות את זה לstips_pics
שואל השאלה:
ואם אתם כן תומכים, מה אתם חושבים על המשחק כדורסל? שנותן יתרונות גדולים לשחקנים גבוהים
שזה ספורט וזהו?
גם לנמוכים יש הזדמנות לשחק כדורסל. זה שהם פחות טובים בזה זה לא עניין של חוסר שוויון
אממ בתור אחרת ש155 בגיל 17, אני משחקת כדורסל ויותר טובה מאלו שגבוהים שם, כמוהן שיתרון יהיה שהם יצליחו לחסום או לקלוע יותר קל מאשר נמוכים כי ככה זה אבל זה לא אומר שגם לנו (הנמוכים) זה לא קל (:
חח אחת השאלות היותר מצחיקות
גובה זה בסך הכל פונקציה של גנים.
זה לא אומר שמישהו שווה פחות או יותר.
שאלת ועניתי את דעתי
שואל השאלה:
בטח שזה חוסר שוויון, החוקים של המשחק נותנים יתרון לאנשים מסוימים רק בגלל שהם נולדו בצורה מסוימת. החוסר שוויון הוא בחוקים של המשחק לא מי יכול לשחק אותו או לא, ברור שנמוכים יכולים לשחק.

זה שאת טובה בכדורסל ונמוכה לא אומר שהמשחק שוויוני.
לא צריך לשנות את הכדורסל.
שואל השאלה:
איפה ראית שאמרתי את זה
מה-
אה לא הבנתי מה יש להשוות
אתה רוצה שהם יעשו ניתוח גובה או משהו?
זה כמו להשוות בין בלונדינית לג'ינג'ים
אין מה לעשות עם זה
אני חושבת שלא הבנת את הכוונה שלי, מן הסתם שכל גובה יכול לשחק, השאלה היא אם הם טובים, יש נמוכים שיותר טובים מגבוהים בכדורסל.
השחקנים לא שווים, זאת הכוונה שאתה מנסה להגיד? כי אין מה לעשות עם זה, איך תשנה לאנשים את הגובה? בשום מקום אין משהו ששווה במאה אחוזים.
אבל אי-שוויון בגלל גבהים זה דבר שאפשר להתגבר עליו במיוחד בכדורסל כמו שנתת כדוגמא
שוויון הכוונה באיך מתייחסים, האם היחס שוויוני או לא. הוא טוען שכדורסל הוא לא שוויוני, אני טוען שכן כי אין יחס שונה לנמוכים. הם פשוט פחות מצליחים בזה. לכן אין צורך לשנות את הכדורסל למרות שאני בעד שוויון מלא לכל האזרחים שלנו
שואל השאלה:
לא אמרת את זה מקודם שזו אפליה לא פסולה..

לא צריך שיעשו ניתוחי גובה רק שאלתי שאלה מה חושבים אנשים שרוצים שוויון כזה

אתה אמרת שיש אפליה אז איך זה יכול להיות שוויוני?

אם אתם שואלים מה דעתי אז דעתי היא שאין שוויון בכדורסל אבל זה בסדר. כמעט בכל תחום יש את הבעיה הזאת, אנשים יהיו שונים עם גנים שונים פשוט כי ככה זה כמעט שום דבר יהיה שוויוני. סתם מעניין אותי שבדבר הכי רגיל ויום יומי יש בעיות של שוויון למרות שהיום על כל דבר מבקשים שוויון.
אתה מגדיר שוויון כשוויון בתוצאות. אני מגדיר שוויון כשוויון הזדמנויות בלבד
שואל השאלה:
גם בשוויון הזדמנויות יש בעיות
שואל השאלה:
לפעמים
אין בעיות בשוויון הזדמנויות ואם כן אתה מוזמן לפרט אצלי בפרטי כי זה נושא מאוד מעניין לשיחה
שואל השאלה:
לא שאלתי אם צריך לשנות, שאלתי אם אתה בעד שוויון בין נמוכים וגבוהים ואם כן מה אתה חושב על המשחק כדורסל.
בדיוק, אז עניתי, למרות שחוקי הכדורסל מפלים נמוכים, זוהי לא אפלייה פסולה ולכן אין לשנותם. זאת דעתי ותשובתי לשאלה