5 תשובות
באמצע, נראה לי בסביבות ה80
עם המורים במדינה שלנו, נמוכים
נמוכים, כי יותר קל לא לנסות ואז לקבל ציון נמוך.
בוא נגיד מכיתה א'-ח' טובים
ט'-יב' לא משהו.
השאר צריך להשקיע אז..