5 תשובות
קודם כל תדעי שאת מהממת!
זה נשמע כמו התחלה של הפרעות אכילה ולכן אני ממליצה לספר להם
זה נשמע כמו התחלה של הפרעות אכילה ולכן אני ממליצה לספר להם
אולי תנסי לפנות לתזונאית? אם את מעל 14 יש חסיון רפואי
שואל השאלה:
אני לא מעל 14 אני 13,עוד חודש יש לי 14
אני לא מעל 14 אני 13,עוד חודש יש לי 14
אנונימי
עוד חודש תפני לתזונאית!
עד אז תכריחי את עצמל לאכול לפני שהמצה יחמיר
עד אז תכריחי את עצמל לאכול לפני שהמצה יחמיר
תפני לעזרה נסיכה, לפני שהמצב יחמיר
עצם העובדה שזה מספיק מדאיג אותך אומר עלייך המון
בהצלחה ממש
עצם העובדה שזה מספיק מדאיג אותך אומר עלייך המון
בהצלחה ממש
באותו הנושא: