9 תשובות
לבוקר נגיד כריך חביתה או גבינה
לצהריים את יכולה לקחת סלט פסטה זה לא מגעיל שזה קר
או שני כריכים אם את מעדיפה
בוקר - סנדוויץ עם שוקולד/חביתה/כל ממרח שאת אוהבת
צהריים - סלט פסטה (תכיני עכשיו)
ומלא חטיפים בלי קשר
אני תמיד לקחתי לבוקר לוקחת איזה כריך
וצהריים פסטה
שואל השאלה:
אבל הירקות בתוך הפסטה לא יהיו סקוושי כזה
פעם אמא שלי הכינה סלט פסטה לטיול של המשפחה וזה היה ממש טעים חחח אז לא נראה לי, תשמרי אותו במקרר עד שאת יוצאת
ארוחת בוקר- פיתה/בגט עם חביתה ועבנייה
ארוחת צהריים- בגט עם שניצל או משהו משביע
שואל השאלה:
לקחת רק שני כריכים? זה יספיק לבוקר וצהריים ?
שואל השאלה:
לא אוהבת אבוקדו :)
שימי באחד מהם אבוקדו/ שוקולד ובשני חביתה. קלאסי. תהני!