5 תשובות
למה היא כתבה את זה?
שואל השאלה:
היא כועסת עליי והיא רבה איתי והיא פשוט כתבה לי את מתה בשבילי
היא כועסת עליי והיא רבה איתי והיא פשוט כתבה לי את מתה בשבילי
תחכי ותראי, אם את לא מצליחה לחשוב על דבר שעשית לה כנראה שזה לא מאוד חשוב. ואם את יודעת למה זה, זה די סתם שהיא כותבת. פשוט ביטוי שאת אומרת כשאת עצבנית.
היא לא באמת תהרוג אותך או משהו, תשלימו בסוף
היא לא באמת תהרוג אותך או משהו, תשלימו בסוף
כנראה שהיא ממש עצבנית עלייך, אני ממליצה לתת לה קצת להרגע ואז תדברי איתה עוד כמה ימים.
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה
סבבה תודה רבה
באותו הנושא: