5 תשובות
לא רוצה שתהייה שליטה,
רוצה שזה יהיה שווה בשווה,
שלשנינו יהיה קשר הדדי ושליטה משני הצדדים.
רוצה שזה יהיה שווה בשווה,
שלשנינו יהיה קשר הדדי ושליטה משני הצדדים.
שוויון בבקשה, תודה
אני
שניהם באותה מידה
מי שחכם יותר, אם חייבים שליטה, אם לא אז התשובה ברורה, אף אחד.
באותו הנושא: