5 תשובות
לא רוצה שתהייה שליטה,
רוצה שזה יהיה שווה בשווה,
שלשנינו יהיה קשר הדדי ושליטה משני הצדדים.
I:
שוויון בבקשה, תודה
אני
שניהם באותה מידה
מי שחכם יותר, אם חייבים שליטה, אם לא אז התשובה ברורה, אף אחד.