13 תשובות
תחכי.
תכבדי אותו .
הוא צודק, ואל תלחצי עליו
אנונימי
ו... ?
אז תכבדי אותו ותחכי
אז תכבדי אותו ותחכי
חיים תגידי תודה מה ישלך זה נקרא גבר
תכבדי אותו לפני הכל אם הוא באמת חשוב לך ואת אוהבת אותו!
תחכי קצת תאמיני לי שלא סוף עולם
תכבדי אותו לפני הכל אם הוא באמת חשוב לך ואת אוהבת אותו!
תחכי קצת תאמיני לי שלא סוף עולם
תגידי לא שזה לא מעניין אותך העקרונות ושאת חרמנית, שאת מספיק בוגרת בשביל לקבל החלטה ואם הוא לא סומך על זה אז אין לו מספיק אמון בחשיבה שלך... ופשוט תנסי להוביל לסיטואציה כזאת אבל באמת ותדברי איתו תוך כדיי בנים חרמנים מתקשים לבצע שתי פעולות בו זמנית אם המניע שלך חיובי את רוצה +הוא חרמן ומשכנעת אותו=מתכון לסקס מצד של גבר
שואל השאלה:
זה לא שאני לא מכבדת אותו, הבנתם ממש לא נכון!
אני פשוט רוצה את האינטימיות הזו איתו, מעולם לא ניסיתי להזרים אותו או לגעת באופן ש"ישבור אותו" ויגרום לו לעשות את זה איתי.
הרבה פעמים הוא אומר לי שקשה לו והוא רוצה שנעשה את זה, אז אני לא מבינה את החשיבה שלו
זה לא שאני לא מכבדת אותו, הבנתם ממש לא נכון!
אני פשוט רוצה את האינטימיות הזו איתו, מעולם לא ניסיתי להזרים אותו או לגעת באופן ש"ישבור אותו" ויגרום לו לעשות את זה איתי.
הרבה פעמים הוא אומר לי שקשה לו והוא רוצה שנעשה את זה, אז אני לא מבינה את החשיבה שלו
אנונימית
אני התייחסתי לעניין אחר... לא כמו כולם פה אני גבר והייתי עם בנות וחשבתי דברים כאלה...
אבל זה לא משנה... כי גבר זה גבר כולנו רקמה חרמנית אחת... וגם אם הוא אומר, הוא רוצה... פשוט תשכנעי אותו מספיק שזה שטויות
הגיל קרוב*
את בוגרת מספיק בשביל להחליו בעצמך*
הוא בן זוג לא אבא הוא צריך להקשיב לך ולהוביל יחד את הקשר לא לקבוע דברים*
וזה רווח של שניכם זה טבעי לגמרי ששתיכם רוצים את זה ואין סיבה שלא תעשו את זה
סקס זה לא דבר רע, להפך זה דבר מדהים,
ואם את מרגישה מספיק בנוח איתו על הכיפאק למה שמשהו יעצור את הגל שאתם גולשים עליו בזוגיות שלכם...
אבל זה לא משנה... כי גבר זה גבר כולנו רקמה חרמנית אחת... וגם אם הוא אומר, הוא רוצה... פשוט תשכנעי אותו מספיק שזה שטויות
הגיל קרוב*
את בוגרת מספיק בשביל להחליו בעצמך*
הוא בן זוג לא אבא הוא צריך להקשיב לך ולהוביל יחד את הקשר לא לקבוע דברים*
וזה רווח של שניכם זה טבעי לגמרי ששתיכם רוצים את זה ואין סיבה שלא תעשו את זה
סקס זה לא דבר רע, להפך זה דבר מדהים,
ואם את מרגישה מספיק בנוח איתו על הכיפאק למה שמשהו יעצור את הגל שאתם גולשים עליו בזוגיות שלכם...
שואל השאלה:
טוב אחרי שעבר קצת זמן...תודה לכולם ;)
טוב אחרי שעבר קצת זמן...תודה לכולם ;)
אנונימית
מה קרה בסוף
אנונימי
שואל השאלה:
תנחש
תנחש
אנונימית
הוא הסכים לך ךשכב עם החבר הכי טוב שלך
אנונימי
שואל השאלה:
לא.....אבל היה טוב זה כן
לא.....אבל היה טוב זה כן
אנונימית
באותו הנושא: