4 תשובות
שואל השאלה:
עם גינס רואים?
עם גינס רואים?
אנונימית
לא שיצא לי
לרוב הולכים עם חוטיני כדי שפחות יראו דרך המכנס את הבליטה הרגילה של התחתונים
לרוב הולכים עם חוטיני כדי שפחות יראו דרך המכנס את הבליטה הרגילה של התחתונים
אני שמה חוטיני לרוב עם טייץ
באותו הנושא: