6 תשובות
פשוט להיות שם. להראות שאכפת.
להיות שם בשבילה, לא לעזוב אותה ולנסות לעזוק לה לאכול אפילו קצת
לשאול אותה כל יום מה היא אכלה ושתתה
כל דבר זה שיפור!! צריך להראות שגאים בכל שיפור
אפשר לאכול איתה אן איתו ביחד כדי לגרום להם להרגיש בנוח ולהראות שזה בסדר לאכול
זה דורש טיפול מקצועי..
אם היא קטינה לדווח למחנכת שלה, אפילו באנונימיות לשים מכתב בתא שלה. אולי זה יגרום לכן להפסיק לדבר אבל זה יעזור לה ממש.
בעצם עדיף לדווח להורים, אולי הודעה אנונימית בפייסבוק
אנונימית
לאהוב אותה ולהזכיר לה שהיא אף פעם לא לבד..
לשאול אותה מה שלומה ובאמת לחכות לתשובה..
לא לעזוב גם היא מייבשת, היא חייבת את התמיכה והאהבה הזאת גם היא לא מראה את זה כלפי חוץ ודוחה את זה❤