5 תשובות
לא יודעת אם יש לי הפרעות אכילה אבל מתקרב לשם אני מניחה
זה רזה @!!! בבקשה תשארי במשקל שלך הןא נורמלי !
כן
אכן אבל לשעבק
לחצי מהאתר יש פה
החצי השני זה בנים ואז רק לרבע מהם יש או לפחות בודי דיסמורפייה חחח
החצי השני זה בנים ואז רק לרבע מהם יש או לפחות בודי דיסמורפייה חחח
באותו הנושא: