3 תשובות
שואל השאלה:
^אוו אוקיי אוקיי
תודה לכן (:
^אוו אוקיי אוקיי
תודה לכן (:
אנונימית
אחותי יש לי 37 חיסורים עד כה, אני נחשבת כתלמידה טובה ממש, הכל טוב
כנראה את לחוצה שאת מפספסת משהו חשוב או שלא תהיי בעניינים.
הכל טוב, תשלימי אחר כך מקסימום.
הכל טוב, תשלימי אחר כך מקסימום.
באותו הנושא: