7 תשובות
כן כבר 2 לכי לאכול משהו
לא מזעזע אבל לכי לאכול
כן לכי לאכול
לא ממש.. אני אף פעם לא אוכלת עד אחת וחצי שתיים..
*כבר שלוש שנים בגלל שאני לא אוכלת בבית ספר*
*כבר שלוש שנים בגלל שאני לא אוכלת בבית ספר*
אנונימית
לא נורא, אבל כדאי לך לאכול משהו
אני גם לא אכלתי אבל תאכלי
לא הרבה פעמים אני מתחילה לאכול באיזה 2 זה לא נורא אבל חשוב מאוד לאכול גם ארוחת בוקר
באותו הנושא: