עשיתי הזמנה בשיין של בערך 700 שח ושלחו לי הודעה שהחבילה שלי במכס ויש בעיה כי שמתי ת.ז של מתחת לגיל 18 אז הם ביקשו להחליף לתז מעל 18. שיניתי ועדיין עברו כמה ימים ואין חדש. נראה לכם זה נתקע רק בגלל שלא הזנתי תז כמו שביקשו ובגלל ששיניתי זה ישתחרר והכל יהיה בסדר? או שאם זה עדיין תקוע זה אומר שאני אצטרך לשלם מכס עכשיו?