התחברות הרשמה

אם עושים הפלה אז יורדים הסיכויים להיכנס זה להריון שוב או שזה בולשיט?

2 ביוני 2021, 13:27
הריוןכניסה להריוןהפלההפלות    
2 תשובות
אני חושבת שיורדים.
_
_candy_girl
יהיו יותר סיכונים בהריון הבא
H
Heye
באותו הנושא:
אני לא מבין למה זוגות צעירים שהאישה נכנסה להריון בטעות לא עושים הפלה, מה הבעיה בהפלה?
מה עושים בהפלה?
אם הייתם מגלים שעומד להיוולד לכם ילד עם תסמונת דאון הייתם עושים הפלה?
איך עושים הפלה?
אם עושים הפלה, אי אפשר יהיה ללדת בעתיד?
אם מישהי עושה 2 הפלות בגלל הריון לא רצוי יש סיכוי שהיא לא תוכל להביא ילדים?
למה חוקרים במשטרה יורדים על הנחקרים?ואם היו יורדים עליכם מה הייתם עושים?מותר להם?
מה בעצם עושים בהפלה?
אם הייתם יודעים שלילד שלכם יהיה חרדה חברתית הייתם עושים הפלה?
איך עושים הפלה?
אם הפלות לא היו מסכנות את הסיכויים להכנס להריון בעתיד הייתי אומרת שההחלטה להפלה היא של גבר וגם שלהאישה.