4 תשובות
כל אחד והדעות שלו. אבל אני מאמינה שבסופו של דבר האישה אמורה לקבל את ההחלטה. הגבר יכול רק לייעץ לה
אין לזה שום קשר ל-"גבר", לא הבנתי, שניהם בהריון? גם הזכר וגם האישה? לא.
לכן זאת ההחלטה של האישה בלבד.
לכן זאת ההחלטה של האישה בלבד.
למה את חושבת ככה, גם אם זה לא היה מסכן זה עדיין הבחירה של האישה ב100%
זה לא נורא אבל זה עדיין משהו שהאישה צריכה לעבור על הגוף שלה ולכן נשמע לי סביר מאוד שהיא תקבל חלק גדול יותר בהחלטה
באותו הנושא: