4 תשובות
כל אחד והדעות שלו. אבל אני מאמינה שבסופו של דבר האישה אמורה לקבל את ההחלטה. הגבר יכול רק לייעץ לה
אין לזה שום קשר ל-"גבר", לא הבנתי, שניהם בהריון? גם הזכר וגם האישה? לא.
לכן זאת ההחלטה של האישה בלבד.
למה את חושבת ככה, גם אם זה לא היה מסכן זה עדיין הבחירה של האישה ב100%
זה לא נורא אבל זה עדיין משהו שהאישה צריכה לעבור על הגוף שלה ולכן נשמע לי סביר מאוד שהיא תקבל חלק גדול יותר בהחלטה