9 תשובות
בשבילי כל מה שקשור למתמטיקה הוא קשה ולא כיפי. אבל כל עוד מבינים את הנושא הזה טוב ויש מישהו שיסביר לך את שה טוב אז הנושא הזה לא נורא
כן, זה הבסיס וזה אמור להיות נורא פשוט, לא לכל אחד כמובן אבל זה לא משהו מסובך מדיי אם בכלל ברגע שמבינים (:
אבל מתמטיקה זה אף פעם לא כיף חחח
לא הייתי אומר שזה כיף, אבל זה בהחלט ידידותי
במיוחד יחסית לפונקציות טריגונומטריות וכדומה, שלא תדע
שואל השאלה:
האמת שזה ממש קל חח למדתי את זה וזה ממש שטויות
אנונימי
שואל השאלה:
פרבולות קצת יותר מעצבן
אנונימי
שואל השאלה:
אבל בכללי זה קל
אנונימי
שום דבר לא כיף מה?
כן זה אמור להיות קל (:
במיוחד לעומת חומר של כיתה י"א וי"ב שאתה ממש לא רוצה להגיע לשם ))));
דווקא מתמטיקה יכול להיות כיפית למי שבאמת מתחבר לזה ואוהב את זה