5 תשובות
שואל השאלה:
קל שאת מקבלת 100 רק תשקיעי
האמת אני לא מתאמנת לבית ספר כי אני נמצאת בתוכנית מחוננים כזה של בר אילן ואני לומדת חומר של כיתה מעל הבעיה שאני שונאת תמורה ולא מקשיבה אז אני לא יודעת מה יהיה מחר נקווה לטוב
כמה יחידות את?
את כבר ביחידות?
לי יש שבוע הבא מבחן שקובע יחידות לשנה הבאה
שואל השאלה:
גם לי גם לי יואו בסטי שכמותך
אני גם מתעצבנת שאני מקבלת פחות מ100 פשוט אני עייפה רצח ולא התאמנתי
אני מקבלת מוטיבציה מללמד אחרים כי כשאני רואה שאני יותר טובה מהם זה עוזר לי
אבל לי מתמטיקה זה כייף בכללי אז...