5 תשובות
שימי אוזניות פתחי ספר ומחברת ואל תסתכלי בטלפון כל חצי דק
תשני גישה וזה יהיה לך כיף פשוט ללמוד מתמטיקה
תחשבי על מה שיוצא לך מזה-ציון טוב וכל מיני
ואל תחשבי אל מה שאת מפספסת.
תלמדי כל יום חצי שעה עד שעה וכבר יהיה לך כיף ללמוד אם תחשבי על מה שיוצא לך מזה(לי זה עבד,מקווה שגם לך)
תחשבי על מה שיוצא לך מזה-ציון טוב וכל מיני
ואל תחשבי אל מה שאת מפספסת.
תלמדי כל יום חצי שעה עד שעה וכבר יהיה לך כיף ללמוד אם תחשבי על מה שיוצא לך מזה(לי זה עבד,מקווה שגם לך)
שימי שירים מרגיעים ואוזניות לי זה קצת עוזר כאילו נותן יותר ריכוז ,ותשימי על השתק את הטלפון כי אם תגיע התרעה זה יוציא אותך מהריכוז
אין.
אבל תעודת בגרות אז נאא
אבל תעודת בגרות אז נאא
תכבי את הטלפון. תכיני משהו טעים לשתות, ותלכי ללמוד למבחן אם את רוצה להצליח ולקבל ציון גבוה
באותו הנושא: