10 תשובות
חרטא כדי לגרום לאנשים לא משכילים להאמין.
אנונימי
זה פשוט מבוים
לא הבנתי מה יש להסביר
יש גם המון מאמינים שלא מאמינים בשטויות האלה
לא הבנתי מה יש להסביר
יש גם המון מאמינים שלא מאמינים בשטויות האלה
שואל השאלה:
תראה את הסרטון
הוא היה חילוני ועכשיו הוא דתי אין סיכוי שהוא הזיז את הכוס גם הוא בכה
תראה את הסרטון
הוא היה חילוני ועכשיו הוא דתי אין סיכוי שהוא הזיז את הכוס גם הוא בכה
אנונימית
לא אתאיסט אבל לדעתי אלה אמונות לא רציונליות אשר גובלות בעבודה זרה
וכל התשובות של האתאיסטים פה זה בגלל שמפחדים להאמין שאלוהים קיים והם הולכים להענש על העבירות שעושים.
אגב אני מאמין וגם אני הולך להענש על העבירות שלי..
ויש לי עבירות ואפילו הרבה.
אבל לפחות אני לא מכחיש את האמת
אגב אני מאמין וגם אני הולך להענש על העבירות שלי..
ויש לי עבירות ואפילו הרבה.
אבל לפחות אני לא מכחיש את האמת
מה הקשר לעבירות
אדם צריך להיות אדם טוב לא כדי לפחד מעונש
הוא צריך להיות טוב כדי לא לפגוע באחר
חוסר האמונה שלי בישות שלא מוכחת לא מתבססת על פחד או על בריחה מהאמת
היא מתבססת על היגיון ומחסור בהוכחות.
וחוץ מזה איך אתה יכול לשפוט ככה אנשים רק בגלל העובדה שהם לא מאמינים במה שאתה מאמין
זה שאני לא מאמינה לא אומר שאני אדם רע או שאני חוטאת
הכל בסדר אין צורך לכעוס ולהוציא כעס על אנשים עם דעות שונות משלך
אדם צריך להיות אדם טוב לא כדי לפחד מעונש
הוא צריך להיות טוב כדי לא לפגוע באחר
חוסר האמונה שלי בישות שלא מוכחת לא מתבססת על פחד או על בריחה מהאמת
היא מתבססת על היגיון ומחסור בהוכחות.
וחוץ מזה איך אתה יכול לשפוט ככה אנשים רק בגלל העובדה שהם לא מאמינים במה שאתה מאמין
זה שאני לא מאמינה לא אומר שאני אדם רע או שאני חוטאת
הכל בסדר אין צורך לכעוס ולהוציא כעס על אנשים עם דעות שונות משלך
חח אנשים איפה אתם חיים ברור שזה אמיתי אני מכיר אנשים שעשו את זה
לכל האתאיסטים פה אם אתם חושבים שסיאנס זה חרטא איך אתם מסבירים את המקרים המפחידים שקרו לאנשים אחרי שהם עשו סיאנס?
זה הכל פסיכולוגי
אנונימית
מה נסגר עם התגובה של "אתאיסטים מפחדים להגיד שאלוהים קיים" כאילו אתם מבינים מה ההגדרה של אתאיסטים נכון? אנחנו פשוט לא מאמינים שהוא קיים זה עד כדי כך פשוט
סיאנס זה פשוט מבוים
מזיזים את זה באופן לא מודע, זה פסיכולוגי, אם תצפה שזה יזוז כי אתה מאמין שזה יזוז כנראה שתזיז את זה טיפה לאט עם האצבעות בלי לשים לב
סיאנס זה פשוט מבוים
מזיזים את זה באופן לא מודע, זה פסיכולוגי, אם תצפה שזה יזוז כי אתה מאמין שזה יזוז כנראה שתזיז את זה טיפה לאט עם האצבעות בלי לשים לב
אנונימית
באותו הנושא: