9 תשובות
בשביל מה. כדי שיפגעו בך שוב?

בעיקרון לאט לאט. בכל פעם מדרגה. לא מומלץ.
אין דרך, שתמצאי את ה"אחד" זה פשוט יהיה ככה . קודם כל בטחון, את תצטרכי לקבל בומבה ענקית כדיי להיות באמת באמת שלמה עד הסוף אם עצמך . למרות, שאני לא חושבת שמגיע לך ללמוד בדרך הקשה ...אבל אני אישית לא מכירה אחת אחרת, פשוט שלא יהיה לך אף אחד חוץ מעצמך את תלמדי להעריך כמה שאת מדהימה ויותר טובה מכל אחד . מבטיחה , מנסיון . אמון באנשים, זה לא קל . כמו שאמרתי, שתמצאי את ה"אחד" את פשוט תרגישי את זה. וזה לא חייב להיות רומנטי, הכוונה היא לחברה / ידיד טוב/ טובה .
סומכת עלייך !!!
ותמיד פה ...just me ...and me (=
rock star & קווין אריזונה .
אני חושבת ששתיכן צודקות . מצד אחד, קשה לבנות אמון , מצב שני זה פשוט עניין של זמן
שואל השאלה:
תקשיבו יש לי ממש בעיות אמון וזה הורס לי זוגיות תמיד
אנונימית
קווין, כמובן, בדרך כלל זה קורה לפני שנפגעת ממישהו חח.
שואל השאלה:
כן כי בגדו בי
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אני אנסח שוב, בגדו בי ואין לי אמון ובטחון וזה הורס לי כל זןגיות
אנונימית
לא, חח, לא, לא ככה. אני לא ככה.

אני מדברת על השואלת.

תנסי לתת אמון לאט, רק לאט. אל תתני לאף אחד לשבור לך את הלב שוב.
את מלכה, קווין (;