6 תשובות
pick me energy
אנונימי
למה את חושב ככה?
אנונימי
האחד שלך מחכה, בדיוק בצד ימין למעלה של המקלדת.

סתם. עוד יבוא מישהו (;
ההמתנה רק הופכת את זה לטוב יותר.
למה שתחשבי ככהה?? אני בטוחה שאת מהממת ומלאא ירצו/רוצים אותך
WFM
החיים לא הוגנים :'(
בטוח יהיה מישהו. בטוח.