4 תשובות
שואל השאלה:
כשאני אגיד את זה לבנים הם בטוח ירתעו
כשאני אגיד את זה לבנים הם בטוח ירתעו
אנונימית
זה משהו שלומדים להשלים איתו עם הזמן. אבל אם את לא רוצה להיות בזוגיות עם אישה, איך את יודעת שאת בי?
בכל מקרה יש המון בנים שהם בסדר עם זה, אני מכיר לפחות עשרים לול
בכל מקרה יש המון בנים שהם בסדר עם זה, אני מכיר לפחות עשרים לול
אני בן ואין לי שום בעיה אם נגיד אני אהיה חבר של מישהי והיא תגיד לי שהיא בי
את לא צריכה לתת דין וחשבון לאף אחד על המיניות שלך.. תצאי עם מי שבא לך, "תחקרי" קצת את העולמות האלו עד שתגיעי להעדפה שלך ולמה שאת שלמה איתו.
חוץ מזה את לא צריכה להגיד למי שאת יוצאת איתו את זה זה עניין אישי ותוכלי להגיד רק מאוחר יותר, את לא חייבת ישר לחשוף את זה. אנשים לפעמים באים לזה עם דעות קדומות אז עצם זה שהם יכירו אותך קודם די מרכך את זה
חוץ מזה את לא צריכה להגיד למי שאת יוצאת איתו את זה זה עניין אישי ותוכלי להגיד רק מאוחר יותר, את לא חייבת ישר לחשוף את זה. אנשים לפעמים באים לזה עם דעות קדומות אז עצם זה שהם יכירו אותך קודם די מרכך את זה
באותו הנושא: