4 תשובות
גבעתיים זה מחוז מרכז לדעתי, אבל תבדקי באתר של העירייה, יהיה כתוב שם את המחוז.
מחוז תל אביב
ברוב האתרים אבל זה לא חובה לרשום אם אני לא טועה, תבדקי אם את מחויבת לרשום בכלל
ברוב האתרים אבל זה לא חובה לרשום אם אני לא טועה, תבדקי אם את מחויבת לרשום בכלל
שואל השאלה:
אני חייב לרשום
וזה באנגלית כאילו בגלל זה שאלתי
אני חייב לרשום
וזה באנגלית כאילו בגלל זה שאלתי
אנונימית
tel aviv district
באותו הנושא: