4 תשובות
זה תמיד נחמד
אני בדרך כלל נותנת 5 שקלים
כן.
5 שקל בערך
כמה שבאלך אני תמיד מביאה 10
לא חייבת
זה נחמד, אני נותן 15 אחוז