5 תשובות
אם יש לך ממש הרבה חיסורים אז מקסימום תלכי ותשתחררי אבל אם את מרגישה שאת לא יכולה ללכת אל תלכי
ברור שלא
אה ותרגישי טוב :)
הלכת?
אנונימית
שואל השאלה:
בסוף לא הלכתי^
בסוף לא הלכתי^
אנונימית