6 תשובות
תדברי עם ההורים.
עדיף ללכת ושלא יהיה כלום מאשר לא ללכת ולכי תדעי מה יקרה
עדיף ללכת ושלא יהיה כלום מאשר לא ללכת ולכי תדעי מה יקרה
אוי, תרגישי טוב. תדברי עם ההורים שלך ואולי תחכי כמה זמן.. אם זה ממשיך לכאוב אז תלכי
אז זהו תלכי תרגישי טוב יקרתי מאחל לך רק טוב❤❤❤❤❤❤❤
שואל השאלה:
^קיבלתי כבר הפנייה מהרופאים למקרה שאני אצטרך אז יש לי
^קיבלתי כבר הפנייה מהרופאים למקרה שאני אצטרך אז יש לי
אנונימית
ואם את רוצה ללכת למיון לפני הכל תביאי הפנייה חיימשלי הפניה מרופא משפחה ללא הפניה יחייבו אותך לשלם 800 שקל על טיפול כמו שעשו לי הייתי לפני פעם במועדון אז שהלכנו הביתה בתחנה התעלפתי הזמינו מגן דוד אדום לקחו אותח לבית חולים למיון חכיתי כמה שעות אז בדקו אותי התאשפזתי שבוע אחרי חודש שולחים לי נייר לדואר שכותב עליו שאני צריך לשלם אמבולנס 490 שקל ולבית חולים 800 שקל
לדבר עם הורים
באותו הנושא: